lördag 16 april 2011

Surprise !! :D

Heeej.

Igår eftermiddag landade jag i Sverige :) surprise !!! Det är det som ja gått å vart så himla pirrig över för ingen av er där hemma visste det... eller några som ja avslöjade det för :) Men mamma å pappa vart riktigt chockade, tror dom bara stod å tittade på mej med ett frågetecken ovanför huvudena i typ 10 min  :P Men de va iaf så himla skönt att komma hem. Gick en kvällspromenad med min lilla vovve igår innan ja kröp ner under täcket i min säng, det va så otorolig skönt. Andas svensk vårnatt å de va så himla lugnt.. helt dött ute.. man kunde kanske höra nån hund som skällde på avstånd.. inga taxibilar, inga syrener som tjuter...

Idag har vi haft vårstädning utomhus i stugan i Rättvik, har även duschat lilla Mimmi - sånt här skitgöra som man faktiskt saknar när man inte bor hemma :) Nu blir det snart att åka hem till farmor och farfar å överraska dom med min hemkomst :) weii. Imorse blev mormor glatt överraskad då hon kom hem till oss vid frukosten :) hihi! älska överraskningar :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar