lördag 7 maj 2011

end of the story ;)

Vilken dag, är hem en sväng för att byta om för parkfest så ska försöka uppdatera er med resten av gårkvällen. Vart slutade jag i förra inlägget?

Iaf så när vi väl gjort oss redo med cyklarna för avfärd hemåt så på nått vänster, lång historia, så är det bara jag och Bea som trampar iväg. Ayla och Emmy blir kvar där å hamnar till slut ute på krogen som leder till att dom är där till stängning går sedan å äter frukost ute med nån tysk å sen hem till honom å ser TV tills jag och Bea oroligt ringer å undrar vart dom är vid halv 10 på morgonen. Dom har alltså inte sovit någonting inatt. Jag och Bea, våran hemgång går... skapligt. Bea kör in i en "byggställning" å ramlar med cykeln rakt ut i vägen. Sen inser vi att Ayla och Emmy inte är med oss hem.. så vi åker å letar efter dom utan resultat. Vi "deckar" hemma hos mej en timme sen går Bea å knackar på hemma hos sig (för att se om emmy kommit hem eftersom hon hade nyckeln hem), och hos Ayla utan resultat. Sen kommer hon hem till mig igen för att sova vidare tills ja vaknar vid halv 9 och väcker Bea för att vi måste börja leta efter tjejerna. Vi var faktiskt riktigt oroliga. Ingen svarade på telefon, ingen hemma hos Ayla... vi cyklar till Sausalitos där vi var igår för att se om vi hittade "nått spår" efter dom.... men nej... (vad hade vi väntat oss..?) Meeen!, sen äntligen svarar Ayla och vi kan slappna av. Ingen rolig morgon.


Fler kort från gårkvällen. Nu: mot en ny kväll :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar