söndag 22 maj 2011

på språng !

Heeej!

Har inte uppdaterat er om min helg, har varit ute på språng typ hela tiden. Men nu sitter ja gött på arslet på Battys - fiket som Bella jobbar på, så nu ska ja berätta för er vad jag gjort :) Har fotat dåligt också. Sorry.

I lördags gick jag en sväng på stan (tror ni jag shoppade? ;) ) skulle byta lite scenkläder som vi har köpt som blivit fel. Vid halv 7 tog jag cykeln till München Staatopera för att titta på Svansjön :) Den är så himla vacker. Älskar svanarna !! Efter det gick jag till Sausalitos (ovanligt?) där Bea och hennes bror satt och drinkade tillsammans med Bella och Fabian. Vart en rolig kväll, som vanligt på Sausan.

Idag gick jag ut och läste på morgonen och sen vart det att jag blev kvar ute hela dagen. Vi gick å köpte glass, gick till parken och solade och försökte lära oss lite "akrobatiska ting" :) Hem, duschade, åt middag och promenerade hit - till Battys.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar