söndag 1 maj 2011

Humorgalan.

Vad gör ni ikväll? Själv sitter ja å kollar på Humorgalen live.  Blir så ledsen över att se så många barn ha det som dom har det ute i världen. .  Så orättvist. Man vill liksom ställa upp... men lite svårt när man lever på CSN-lån.


På tal om nått helt annat. Jag är så himla flygrädd. Förstår inte. Jag har flygit minst 8 ggr om året dom senaste åren liksom... Ja flög första gången då jag var 4 tror ja.. Borde jag inte vara ganska van vid det? Nej usch, det är lika jobbigt varje gång... Men nästa gång då ja ska flyga tror jag att ja kommer ha sällskap av mina föräldrar.. å kanske sis. Ska bli skönt :) Dom ska nämligen komma å hälsa på mej i slutet på den här månaden :) Kanske första gången man har nån i publiken på en föreställning här i tyskland som man känner....  :) Har nämligen föreställning 4 juni :) längtar ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar