fredag 20 maj 2011

wochenende !

Veckan har gått galet fort.
Dagarna har varit varma och soliga och kvällarna regniga och åskiga.
Nice.
Sista lektionen idag vart inte som vi tänkt oss. Vi skulle gå runt i rummet, krama den vi mötte. Sen skulle vi stanna till när vi mötte någon och ge en fin komplimang. Och direkt brast alla ut i gråt. Vi var kanske 5 pers av två klasser som inte grät. Det vart så känslosamt, och vackert på nått sätt. Vi avslutade lektionen med att alla stod i en stor gruppkram å grät å skrattade. Det var fint. Skönt att få ut allt man har inom sig så man kan fylla på med annat nästa vecka :)
Jag grät dock inte, jag är väldigt lycklig just nu. Glad och fylld med inspiration och energi. Det kom några glädjetårar kan jag erkänna - när läraren, mitt i alla gråt, säger " Send a smile to the group". När alla tittar upp med uppsvällda och gråtiga ansikten och ler. fint*

Nu ska jag ha en mysig kväll med mej själv, fotbad och popcorn står på tur. Ska bli skönt med lite egen tid.


Sommaren 09
Camilla, Mica och jag.

3 kommentarer:

  1. åhh va fint! fick en tår i ögat jag med.. :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det vackert på nått sätt :)

    SvaraRadera
  3. jag får nästan en tår i ögat av bilden ;) gud vilken ärlig bild. KÄRLEK/ MY

    SvaraRadera