söndag 15 maj 2011

Pinsamt !

Såååå nära på att vinna hela skiten igår ! Ja ni vet vad jag pratar om - Eurovision Song Contest 2011 ! Men vi slipper iaf kvala in nästa år ;) Jag var rätt arg igår på alla länder som inte gav oss nått poäng alls.. så ja sa  att ja skulle lägga ut fula bilder på dom på min blogg. . . .  det tänker jag inte göra... :P Och när Eric framförde sin låt skämdes jag, så töntig text... Om han hade vart 15 år och sjungit låten hade den gått hem på lilla melodifestivalen kanske.. men på eurovision - "I will be popular" eller "My body wants you girl"... pinsamt. MEN, det gick juh faktiskt nästan hem. Otroligt. Det trodde jag inte  :)


Här kommer bilderna från i fredags, eller några av dom, då jag följde med Isabella till Dachau :)







Bjuder på denna..
Bara för att jag har en helt galen sida oxå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar