söndag 1 januari 2012

2012


Trots att jag var förkyld och skulle ha en mysig kväll hemma med mamma å pappa på nyår för att bli frisk inför veckans äventyr så hängde jag med Bästa Dessi på nyårsfest hos hennes syster. Men det är jag mer än  glad för att jag gjorde. Vi hade jätte kul. Man har alltid så höga förväntningar på nyårskvällen annars men iår hade ja verkligen inte det och det var asskönt. :)

2012 !! Då blir jag klar med utbildningen efter alla år. Det känns på nått sätt som att det är nu som man kan börja livet :P Eller förstår ni hur jag menar ? Bara jag som "trött-snackar" så här dagen efter.

Neej nu lär vi ta tag i nån middag. Men tack för igår iaf alla som var med !

Å om ni inte märkt det så funkar inte min mobil sen stormen. Så inga sms eller samtal kommer fram.. tyvärr. Skriv på facebook.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar