lördag 28 januari 2012

upp 06.00 på en söndag...

Gokväll kära läsare.

Om ni följer mej så vet ni kanske att ja haft en fullspäckad dag. Jepp. Men jag överlevde. Dock blev det ju ingen ledig lördag utan mer tid till träning än på en vardag så de va ju lite trist men imorgon då flashmoben är gjord (08.35) så är ja ledig. Skönt.

Kom alltså hem vid halv 7 ikväll efter en heeel dag med dans å väntetid, å restid å ah... seg å lång dag utan mat å som sista klass på det skulle jag själv undervisa vilket oxå kräver mycke, kanske mest, energi. Så jag slinker in på restaurangen här utanför, en italiensk, och beställer en spagetti å köttfärssås (på ren svenska) 10 min senare är den klar och jag betalar, MED drix, 6 €!! Så värt. Riktig mat och mycke mat för billigare peng än en meny på McDonalds. Nöjd Elin.

Det är sånna här dagar som man vill bo tillsammans med någon så man kan få komma hem och maten är gjord till en. .

Men nu lär jag sova så jag orkar upp då klockan ringer 06.00 imorgon bitti. Stackars Isabella ska jobba till 2-3 inatt plus att hon gjort allt det som jag har gjort idag. .  får se hur trött hon är imorgon då vi går upp. Hon ska sova här inatt så har bäddat iordning åt henne i min soffa. :)

Men nu, lets have some beauty-sleep ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar