onsdag 18 januari 2012

taggad tjej !

Idag är en sån dag då ja verkligen inte vet vad jag ska göra. .  eller jag har ingenting som ja liksom måste göra. Tror kanske jag ska rensa ur lite bland alla träningskläder, just nu är det bara en enda röra i garderoben där dom är, hittar ingenting..
Börjar inte förrens halv 5 idag så jag har ju lite tid på mej :P



Annars då?, måla naglarna kanske, pyssla med mitt fotoalbum "München 2009-2012", förbereda lite klasser jag ska hålla nu under våren. .  jaa.. nog ska ja få dagen att gå.

Om 4,5 vecka är jag i Sverige igen, längtar faktiskt. Och då är även mycke i skolan avslutat - Yogapedagogik-kursen, det sista teknikprovet är gjort och även vårat stora pedagogikprov - Eigene stück som vi repar på helgerna. Kan även hända att jag hinner göra klart balettpedagogik-kursen med. Jag är mer än taggad !

Ett ungefärligt schema över min sista vår i skolan :D



3 kommentarer:

  1. Vi får ses när du kommer hem till Sverige nästa gång! Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa verkligen ! Jag är som sagt i Rättvik hela v. 8 så de vore asdåligt om vi inte skulle få till en fika då ! :P Ses !! <3

    SvaraRadera
  3. Låter bra! Ja verkligen, missa tre veckor under jul så det får bli skärpning nu! Ta hand om dig <3

    SvaraRadera