torsdag 26 januari 2012

Nu var de stopp ;P

Igår när ja öppnade min garderob vart jag nästan lite ledsen då ja såg många fina plagg där inne som jag aldrig hunnit använda.. Så, från och med nu blir det inge mer shopping för mej... fram till typ juli då ja slutar här. Ska verkligen försöka hålla det. Det är ju bara onödigt att ja handlar på mej massa kläder när ja inte hinner gå i dom, eller hur? Här är iaf en bild på mina senaste köp. Dock bara rea-köp men ändå !

3 veckor till Sverige ! :D weii!

En kuvert-väska, två sovshorts och en silvrig stickad tröjja. 


Har förresten fått nått äckligt medel av min hyresvärd som ja sprutat på mina mögelfläckar nu och det har försvunnit :D Iaf det synliga... resten vet jag ju inte men bara att hoppas. Tänkte kanske spruta på en gång till ändå... för att vara säker. Men det luktade inge gott . . . 

Såg förresten att Dalhalla bokat in Glada Hudikteatern i sommar, hade vart kul å se men jag har inte hunnit hem än då. .  tråkigt. 

Havregrynsgröt nu sen skolan. KRAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar