onsdag 29 december 2010

Göteborg !

HejHallå!

Nu sitter jag nere i Göteborg hos Mica. Vi har ätit god middag och haft både julafton och frisersalong. Blonderade Mica och så gjorde vi en slinga i Dessis mörka hår =)

Har glömt min sladd för att föra över bilderna från kameran till datorn.. tror ja.. ska titta igen.. men ska försöka lösa det ändå på nått sätt... =)

Imorgon blir det stan och mellandagsreaan! :)

Uppdatering.


Har fixat in bilderna från min kamera till min dator nu, så här kommer några från dagen :)

Vi fick hjälp att fylla på oljan i Malung innan vi åkte :) 

Mica och Kersti

Donken till lunch och färdkost :)


Dessi lånade kameran. 

Hälften av all vår packning - tre tjejer =)

Precis färgat micas hår och samtidigt gjort en slinga i Dessis :) Mina pinglor!


Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar