måndag 20 december 2010

Landat i Sverige ;)

Förlåt bloggen för att jag inte uppdaterat på massa dar.. Meen.. Min dator fick det där jäkla viruset igen som jag hade för bara nån månad sen.. Varför är det alltid jag som ska råka ut för sånt? Vad är det jag gör som ingen annan gör ?!

Men skit sammaa.. För nu är jag i Sverige ;) japap, det är sant ! Och jag kom hem trots massa inställda flyg och skit. Vart dock en och en halv timmes försening..

Igår hälsade jag på farmor å farfar, kollade Robinson-finalens repris (rätt person vann !!) hälsade på mormor, följde med min syster in till Mora på nån lottdragning och sen hem och åt jätte god middag med mamma och pappa. Sen vart det lite julpyntning innan en Wallander-film och sova.

Ska visa er foton från resan och så sen bara jag har en dator där jag kan ladda över dom i.. Sitter på pappas flashiga iPad just nu ;)

KRAM PÅ ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar