söndag 12 december 2010

tänkt tänk tänk

Vad har hänt med min annars så idérika skalle? Vart tog inspirationen vägen för julklapparna iår? Ja har verkligen fått kämpa med dom. Efter 3,5 timme på stan idag fick jag iaf med mej tre julklappar hem. Men det är några kvar ändå så ska verkligen grubbla imorgon och sen försöka fixa det i veckan. Ja, för nästa helg sitter jag juh framför datorn i Sverige.

Vaknade imorse och va faktiskt lite bakis. Jag som tog det lugnt ? Men gick ändå upp, åt lite frukost, dammsög, sov till 3 och sen den inplanerade fikan på starbucks kl halv 4 då bara hälften av oss kom... ah det vart tokigt. missförstånd? nytt försök imorgon.
Kvällen har jag tillbringat i min soffa, inlindad i en filt och kollat film. Tredje Maria Wern - avsnittet och sen Wallander - Kuriren.

Gonatt

Fredag kväll på väg med tramen (spårvagnen) till en klubb som
Sherwin hyrt för att fira hennes "f
ødselsdag".

1 kommentar: