torsdag 9 december 2010

räknar ner . .

Ja, bara tisdag hette förra inlägget.. nu är känslan mer... redan torsdag! 




P - står för Prüfung och S - står för Show.

Men ser ni ! Bara 9 dagar kvar, på den tionde är ja i Sverige!  Jo nu längtar jag.

Idag stannade jag kvar i skolan och tog en klass till utöver dom på schemat. Kändes bra. Va skulle ja hem å gö liksom... kan ändå inte somna förrens runt ett eftersom ja har en sån dygnsrytm. Nej tyvärr, blir inget bra blogginlägg.. sitter med för många tankar på fredagens dansprov. Dom har verkligen höjt ribban nu i tvåan från ettan... Men jag kan det juh..  Man blir som sagt aldrig fullärd i dans. Du kan aldrig göra ett steg / movement perfekt, precis som det ska vara.. Man kan alltid göra allting bättre!!  Både härligt och ibland/oftast väldigt frustrerande.

Nehj ska lägga tankarna på annat nu, lägger mig och löser.. på min nya bok som ja började på idag. På det fjärde ska det ske.

Gonatt mina angels!

1 kommentar: