onsdag 1 december 2010

Uppskattat brev i postlådan!

Dan innan första december :) Ja, det är idag juh.  Å då måste jag juh erkänna att jag gått å väntat på att ett brev skulle trilla ner i min "postlåda". Men det har inte kommit något brev till mej. . . .  förrens idag ! :D Från mamma å pappa. Hade ni inte skickat det hade jag nog faktiskt blivit lite besviken, med tanke på att ja förväntade mej det. Men ni skickade det, å jag är glad :) En mini-adventskalender. 


Haha, hade förresten rätt kul igår när ja cyklade hem från skolan tillsammans med en tjej som är från Skåne. Kan juh säga att man faktiskt är rätt van med snön där man kommer ifrån - DALARNA =) Å Emma i min klass (oxå från skåne) kom försent till skolan pga snö + cykel. 
Och som det är i storstäderna (kan ja tänka mej), så blev det tydligen 2-3 timmars förseningar i trafiken igår då de va lite "snökaos" :P


Min mamma skriver så fint :)

Adventskalender.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar