fredag 31 december 2010

mellandagsREA!

Idag har vi vart på stan heeeela dan typ.. ah förutom att vi va lite sega imorse då så vi kom inte iväg förrens... mitt på dan =P

Vart en hel del shopping faktiskt.. nästan liite ångest..men det var iaf "bra" saker! :) När Mica är på väg till spårvagnen känner inte jag och Dessi oss nöjda.. så det var bara att fortsätta nån timme till :) Dock utan shoppingresultat.. vilket kanske var rätt bra =) När vi kom hem tryckte vi i oss massa mackor med kall falukorv på, mums !

Neej ger upp nu efter mycke om och men med att ladda in bilderna här... hatar när man inte kan.. när man fått något nytt... innan man lär sig... Varför fick ja lov att glömma sladden hemma !!



Uppdaterad.
Åt god lunch inne i Nordstan.

När vi kom hem fick Mica ett ryck att städa sitt... smyckeskrin?

Jag och Dessi tittar på =)

Nya skor .

Två nya byxor. Dom svarta är sånna med hög midja.

Två nya tröjor och en sommarjacka.

Mitt roliga köp. En helkroppsdress :)


1 kommentar:

  1. Vad kul att få ta del. Roligt kort på Mica och Dessi som tittar i runda hålen. Tuffa skor och tuff dress, synd bara att jag inte kan ha sån häftig helkropps-dress. Det skulle se ut det - haha :-)
    Ha en bra nyårsafton och kram till er alla tre, Mica, Dessi och Elin.
    Vi firar in nya året i Backa med skål och pussar.
    Kramar från Gunnel och Lasse

    SvaraRadera