onsdag 23 februari 2011

mycke skor?

Eftersom ja vart hemma å haft tråkigt en heel dag... så passade jag på att räkna mina skor som jag har här nere i München. 29 st, och då har jag inte räknat med dansskor å tofflor å sånt... (Kan juh säga att ja har skor kvar i Sverige oxå. . . fler än 10 par iaf.. )




Hjälp..! Ja kan inte ladda upp fler bilder på bloggen. . . för att ja har använt allt mitt utrymme som ja får...? 
Vad är det? Hur ska ja göra nu? Nån som vet? Måste man köpa nytt utrymme?? Ledsen.

3 kommentarer:

  1. Du maste köpa mer utrymme pa blogspot, kostar ca 5 euro och du far 20 ggr sa mycket utrymme, annars byt blogplatform till ex blogg.se där de är helt gratis att blogga, alltid. Eller skapa dig en egen domän och köp ett hotell som jag har pa min och bygg ditt eget helt och hallet ifran grunden med design och allt. Tar en jävla tid, men kul när det väl fungerar och mycket friare..
    hoppas det löser sig.
    Hoppas vi syns snart / Tanja

    SvaraRadera
  2. hmm okeej fan va drygt.. men okeej.. Tack. KRaaam

    SvaraRadera
  3. Hej Elin.
    När ämnet bilder ändå är uppe tänkte jag passa på att fråga dig om du kan hjälpa mig med en sak (du är den enda jag känner som använder blogspot).
    Hur gör man för att lägga upp bilder som folk kan klicka på och få en förstoring av? (så som dina bilder)
    Mina bara är där och går inte att klicka på :S
    Krya på dig föresten! kram

    SvaraRadera