onsdag 2 februari 2011

Om en vecka är det över ! Pust*

Heeej å Sorry för dååålig uppdatering. Men jag har inget liv. haha!

Ja är på skolan heela tiden.. på helgerna - massa rep, efter skolan - mera rep, innan skolan - övar jag och fixar inför mitt pedagogikprov. Känns som om det är det största provet jag någonsin kommer göra... men egentligen är det helt lugnt juh... om ja bara övar in det. Ditte hade sitt igår, hon var jätte duktig.

Skulle vilja gå å sola.. eller gå ner på stan.. eller nånting bara så ja kommer ut från lägenheten.. men då får ja panik... att ja inte använder tiden till å öva... Om en vecka är det över - sååå skönt ! 

Skulle förresten beställa en tröja från Bubbleroom.se för nån dag sen (nu när ja äntligen fixat Visa-kort) men de funkade inte... å så skrev jag till kundservicen... å då säger dom "om du är i Tyskland å är inne på ett tyskt nät så måste du beställa med ett tyskt kort..." Hallå va? Visa ska väl alltid funka el? sur. Jajaa.. jag behövde väl ändå inte den där tröjjan... Meeen! Irriterande när man fixat Visa-kort för att kunna göra betalningar på internet.. å sen går det ändå inte !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar