torsdag 17 februari 2011

-resedagbok-

Tadaaa! å nu ha ja fixat så ja kan ladda över fotona från nya kameran ! :D

Igår var ja först på massage! Huur underbart va inte det då... mmmm..Å sen gjorde vi oss iordning för att åka in till Las Palmas där vi skulle äta lunch/middag på japans bästa sushikocks restaurang. Vilken upplevelse. Fem rätters från Japan, nästan lite läskigt.

Sen Shopping ! Jag å sis började lite medans dom andra ville drinka lite på en uteservering i Catalina Parken. Som sagt, shopping är bra för en kvinnas själv ;)

Och så får jag juh inte glömma. Mattias fyllde 18 år igår. Och det firades såklart. Undra hur lillen mår idag... Men han verkade iaf ha kul :)


Utsikten från balkongen. Taget imorse.
På "Japan-restaurangen"

Anna å Daniel

Helena, Mattia å Jag
Ena kocken

Mamma å Pappa

Första rätten - en soppa.
Andra rätten - Nån slags potatis, anka, abourgin? och marinerad tonfisk
Tredje rätten - lax

Mattias fick sin 18års present av oss, ett snappsglas och en liten spritflaska :)
Mamma hade även skrivit ett roligt rim.
Fjärde rätten - typ friterade grönsaker och skaldjur
Och sen den femte rätten - Lite mer det vi kallar sushi. Mums
Sugproppen var kvar på bläckfisken..... uuh.


Kaffe å drinkar vid CatalinaParken
Mamma Pappa Jag
Mej å Sis

Efter shopping för tjejerna å wiskyn för grabbarna.
Mamma å Daniel

Grabbsen

Och sist....men inte minst,  18åringen - Mattias

Bilder från shoppingen fotar jag ikväll! Nu stranden!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar