fredag 2 april 2010

Annorlunda morgon !

Hejsan !

Haha. Startade morgonen med att gå påskkärring! Spännande, ja såg för jäkla rolig ut asså å ville helst att ingen skulle se mig... så ja stod å spanade ut i nyckelhåret jätte länge för att försäkra mig om att alla i huset fortfarande sov.. eller iaf inte rörde sig i trapphuset... sen sprang ja upp till Isabell med mitt påskägg till henne.







Nu sitter ja å äter en. . jadu.. konstig frukost... iaf för mej. . . Mina båda limpor hade möglat imorse... Morr ! å gröt finns inte i min värld just nu trött på de... yoghurten va slut så. . ja va gör man. . . två hårdbrömackor med ägg ... nutella å tysk kringla = bretzel (??)



2 kommentarer:

  1. haha elin vad kul du ær :) saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Hahahaa ! Åh saknar dej meed! Kom hit å dansa med mej NU! :D

    SvaraRadera