tisdag 13 april 2010

skoshopping.

Har varit lite fundersam över detta inlägg hela dagen faktiskt.. inte vetat om ja skulle gö det eller inte.. Typ ifall mamma skulle läsa det å lägga sig i. . Men om hon göra det. . va spelar de för roll egentligen. . De är juh ändå mina pengar det handlar om. De är juh ändå jag som får leva på nudlar om min budget inte skulle hålla mot slutet. Och OM det skulle krisa så att ja aknske itne kunde betala en räkning eller så (vilket jag aldrig skulle tillåta mej själv hände) så skulle ja absolut kunna fråga mina föräldrar om hjälpa.. kanske dom till å mä skulle bli glada över att få hjälpa mej lite ekonomiskt.. ja vet inte... Jag är inte dirket den personen som gärna tar emot pengar utan anledning. Å inte heller den som alltid frågar mina föräldrar om hjälp heller så. . MEN IAF !, tillbaka till inlägget som ja nu ska skriva haha!!

Jag å Isabell har vart på stan igen :) Skulle dit för att köpa samma shortsdress som ja köpte i fredags fast åt Bodil. Vi ville båda ha den men dom hade bara en i stl 36 då. . så jag skulle ner idag för att se om dom fått in nya.. och det hade dom!! Så nu är Bodil oxå stolt ägare till den fina lila blommiga shortsdressen ! :D Jo, så såklart vart det en del andra affärer oxå på väg till HM vilket ledde till skoshopping idag för min del. Och jag är faktiskt otroligt nöjd! Har sagt det flera ggr idag rill Isabell hur nöjd jag är! :D

Här kommer bilder !


Ballerinaskorna (svart och leopard) är från Fashion club för 9.95€/styck och klackskorna från HM för 9 € ! Värsta kapet, de kan man bara inte gå förbi ! ;P

Gonatt ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar