torsdag 8 april 2010

Halloj!

Nu sitter jag å kollar på gårdagens avsnitt av Fuskbyggarna. Som vanligt jätte spännande..Börjar jag bli gammal? =P

Har haft en helt sjukt underbar dag! Å jaa, jag har bränt mej. . . liiite ! hihi! Så efter 4 timmar i solen vart det en cykeltur till skolan för att repa en timme. . å sen gick vi på en promenad när vi kom hem. Mys. Å sen lagade vi god mat som vi

av ute på balkongen. Efter mycke skratt begav jag mej hem för lite TV innan läggdax.
Förresten, typ alla har fått sin deklaration. . men inte jag.. jag är jätte nyfiken på om ja får tillbaka mass apengar ! eller kanske får betala tillbaka. . mindre kul. . Jag väntar med spänning. '

Imorgon ska jag å Isabell åka hem till Bodil för att äta frukost. Mys, hoppas på fint väder. Sen blir det stan med Isabell å Tanja =) Sköna dagar ! Ledig imorgon som ni kanske förstått ! I´m Happy!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar