fredag 9 april 2010

Min lediga fredag !

Oj jäklar vad ja kryddade köttet idag känner jag! Starkt ! Ja nu sitter jag å äter middag å kollar på gårdagens avsnitt av Bella & Tyra Show. Blir avis på att dom varit på marabous fabrik! Å avis på dom som jobbar där som dagligen äter choklad. Mums liksom... Man blev juh inte alls sugen på choklad när man såg klippet. . not ! (skojja) ;P

Idag har jag varit ute hela dagen =) Började med att åka hem till Bodil som bor 40 min med "tåg" härifrån. . spännande med lite sitsint (stavning?) så där på morgonkvisten.. Åt nämligen frukost hemma hos henne.. på hennes balkong. Supermys!

Oj, vet ni vad ja kom på nu. . ja mejlade in till BellaTyraShow å va med i en tävling osm dom hade på programmet. . men de va juh igår haha! Ja tänkte att de va live. . Va knäpp ja är hahahah! Pinsamt ! jaja! Som sagt har ja vart ute hela dan så är lite virrig :P

Jo, tillbaka till min dag. Efter frukosten hos Bodil åkte vi ner på stan. . å Jaa! De tog flera timmar att bara gå igenom typ.. 4 affärer? Varför tar de så lång tid? Ioförsig så är alla tyskar lediga nu, påsklov typ. . så provrumsköerna va svinlånga. . . å tyskar är lite som spanjorer - mañana (stavas de så?) Ja men ni fattar kanske.. dom är inte så Hurry Hurry om man säger så!

Jo å de vart en del köp faktiskt.. En ny bikiniöverdel, en "byxdress" (shorts å tubtopp. . som sitter ihop) å sen en skinnjacka faktiskt.. vet itne om ja ska ha skinnjackan eller ej.. den kostade dock bara 30 € så under 300kr liksom.. men.. ja tänker att OM ja får tillbaka på skatten så kan ja unna mej den. . typ. . (tänk så får ja betala tillbaka. . jobbigt )

Ska diska å dammsuga så ja har det gjort bara sen ska ja ta kort å lägga upp så ni får se ! Updaterar detta inlägg strax! =)

Uppdaterad !











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar