tisdag 20 april 2010

Sverige =)

Gomorron!

Om ni har missat det så är jag i Sverige nu =) Känns jätte bra ! Men om jag hade vetat hur resan hem skulle bli skulle jag nog aldrig bokat resan. Men vi hade superkul hela tiden trots allt ändå så de känns bra.

Vet inte om ja ska skriva hur hela resan gick till å alla knäppa ändelser som vi var med om. . ? Vill ni veta? Skriv en kommentar. Just nu har jag vaknat upp i stugan i Rättvik som jag älskar! Sovit jätte bra å såg en superduperbra film igår kväll med mamma å pappa i nya TV-rummet här, Luftslottet som sprängdes. =)

Ikväll blir det middag hemma med syster å hennes kille Daniel. Mys. Fick överraska farmor å farfar igår också.. dom visste inte att jag var på väg hem. =) hihi.

Laddar upp bilderna från resan kanske ikväll eller imorgon. Nu ska jag duscha å sen "bara vara" tills syster slutar skolan :):) Hej så länge !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar