torsdag 18 november 2010

jäkla tjat =P

Tjo !


Gick till skolan endast för en timme idag. Ville gå dit å få lite sista tid att öva inför mitt prüfung (prov) imorgon. Sen åkte jag hem för att vila, vill juh faktiskt ha lite röst imorgon om ja ska kunna prata inför klassen.


Asså ja vet att ja är lite överdriven med mitt lilla skrubbsår. Men nu ser det faktiskt värre ut.. Det är helt geggigt nu för tiden då ja byter plåster.. gul sörja. Varigt. Men det har iaf börjat klia massor runt om så - läkningen har påbörjat... el?


I helgen funderar jag seriöst på att hänga en skylt på min dörr där det står - stör ej! Skulle va såå skönt nu när ja inte mår så bra oxå att bara få vara för sig själv. Vara instängd med sig själv. 


Förresten FARFAR om du läser det här, så kan du väl skicka ett mejl till mej på elinnisser@gmail.com för jag har tappat din mejladress. Kraaam

2 kommentarer:

  1. Låt såret vara utan plåster ett tag. Det mår mycket bättre då :)

    SvaraRadera
  2. mjoo.. försöker med det. men som när jag är i skolan och dansar måste jag ha det så det inte kommer in onödiga bakterier..

    SvaraRadera