tisdag 23 november 2010

Skrattretande !

Hahaa ! Hur dum får man vara. Tyckte att mitt internet gått lite segt dom senaste dagarna så loggade in på min lilla dosa å checkade vilka som använde mitt trådlösa internet å ser att det är nån inne på mitt nät som inte alls ska ha tillgång till det... så i min iver för att blocka den här IP-adressen... så blockar jag mej själv ! Jaa.. du läste rätt. Ja blockar min egen IP-adress. Alltså kommer ja inte åt mitt internet å kan inte blocka tillbaka mej. .  ! Fan.


Springer hem till Bella i hopp om att kunna gå ut på deras nät och via de logga in på min dosa å "blocka tillbaka" mej. . . MEN, lyckas bara logga in på deras dosa? why? Springer vidare till Vodafone. Förklarar vad jag gjort och han skrattar bara åt mej, såklart. Ja skrattade juh oxå åt mej själv. Hur knäpp får man va liksom. 


Var bara att installera om allt, göra från början, göra om, göra rätt. Nu funkar det ! Lycklig!


Oskyldiga blicken ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar