lördag 13 november 2010

lite skadad . .

Har varit i skolan några timmar idag och dansat :) Det var jätte kul, dock gjorde ja en dum sak. Ja, är huvudet dummt får kroppen lida. Verkligen. Vi gjorde lite "partnering - improvisation". I partnering så jobbar mann två å två eller fler med lyft eller som vi gjorde, "bollade" med en person mellan oss som var helt avslappnad. Att hon gav sin vikt mot oss liksom. Det gäller att man kan lita på varandra och läsa av varandras kroppar så man vet hur å vart man ska ta emot den andra. Det dumma som jag gjorde (som man INTE INTE får göra när det gäller improvisation.. å speciellt inte när det är partnering) var att jag trodde "tog förgivet" att hon skulle falla på ett visst sätt... vilket hon inte inte gjorde.. och när jag inser att hon faller och jag inte tar emot.. gör jag allt för att iaf försöka (allt gick väldigt snabbt) och så får mitt knä ta smällen. Det gick iaf bra ! trots allt. Å jag har lärt mej en läxa på det här nu så de är juh oxå nått positivt i det hela. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar