lördag 13 november 2010

Min kanonFredag!

Var ut på min kära 089 bar igår kväll. Kul som alltid! Å massa bra vänner med mej som gjorde kvällen toppen fast det kanske inte var topptoppkul där inne. 
En lustig förfest hade vi oxå men den va jätte kul. Vi gick ett varv runt bordet å sa bra saker om varandra. Hur fint är inte det? :D Tack tjejer Ni Är Underbara!






Å vet ni! Igår innan ja skulle åka till skolan ringde Bodil mej å bad mej åka tunnelbana istället. Så det gjorde ja. Å vet ni vad ja får av henne i skolan sen? En HEL papperskasse full i Svenska mumsigheter! å mycke julmums. Svenska tidningar å annat gott! Såå Glad! Du är bäst tjejen. Fick det baraför att jag vaktat lilla Wilma under lovet, som knappt var något problem. Tack iaf!, jag vart verkligen jätte jätte glad!!!


Här kommer lite bilder som jag snott från Isabella och Beas blogg.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar