fredag 26 november 2010

Winter Wonderland :)

Just nu har det slutat, men det har snöat imorse :) och det ligger kvar, iaf på hustaken. Mysigt nu  när det är dags att bli första advent. Yes, blir att julpynta i helgen :) Byta gardiner också.

Nehj nu börjar de snöa igen :) hihi

Igår hittade ja en tröjja på internet som ja bara vill vill vill ha. Men de finns juh som en oskriven regel att man inte får handla till sig själv innan julafton. Men när börjar tiden "innan julafton"? Är det från det att man själv handlat första julklappen till någon? Isåfall har min "tid innan julafton" redan börjat.. jäklar.

Någon mer i min närhet som oxå vill beställa från bubbleroom.se ?

Nu skola. Låång dag idag. 5 lektioner plus rep efteråt. .  Men sen helg!


Fick tomte-choklad av Ayla idag för att hon ringde och väckte mej imorse. Sööt !

7 kommentarer:

  1. Jag vill vill vill :D Bubbelroom!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Bubbleroom har ju öppnat outlet-butik i Sågmyra nu. Mehehehe ^^

    SvaraRadera
  4. Hehe, alla som ja känner som heter beatrice kommenterade detta inlägg hehe ! De tyckte jag var roligt ! :D

    Men München-Bea: Åhh fan va kul, då kan vi kanske beställa ihop? hörs imorgon om det !!

    Å Nusnäs-Bea: Vaa har dom?! Vart ligger Sågmyra? haha !

    SvaraRadera
  5. Men Elin - skärpning. :-)
    Vet du inte var Sågmyra ligger? Det får bli en geografikurs i julklapp - och svenskakurs "mä" tror jag.
    G, VG, MVG på kursen får sen avgöra om/vad resten av julklapparna blir.
    Kram från Tomten (alias mamma)

    SvaraRadera
  6. Haha, du vet Lager 157..? Där är det! :D

    SvaraRadera
  7. hahahah!! okeej.. jo ja tänkte att de va där men vart osäker ! :P Men ja Tack, nu vet jag! =) Haha !

    SvaraRadera