lördag 12 juni 2010

4 veckor kvar till . . .

Måste bra berätta hur galen jag "tydligen" är i saft. Fick en liten chock idag då jag insåg att jag fick lov att köpa ny saft, köpte juh saft i måndags. . Fick lov att räkna ut hur mycke saft jag druckit på dom här 5 dagarna. . gissa. . . 4,2 liter ! herre guu..

4 veckor kvar i skolan nu. Förutom vanlig undervisning ska ja oxå hinna med:
  • solo-uppvisning
  • dansprov
  • anatomiprov
  • pedagogikprov
  • dramaprov
  • audition
  • sommarföreställning OCH
  • FYLLA ÅR! =)

Nu ska jag försöka sova i denna hetta, har dock lyckats få ner temperaturen i lägenheten från 28,6 till 26,2. Men istället hettar huden så otroligt mycke så de blir väl att vakna svettig imorgon igen. . härligt med sommar! ;)

Har förresten nyss smörjt in mej med after-sun-lotion. Luktar utomlands! :D hihi


Gonatt Tjing! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar