tisdag 15 juni 2010

sminkshopping :)

Har nyss varit ute på lite spontan shopping bland sminkhyllorna. Hittade massa roligt som jag insgå att jag behövde:) (eller ville ha) =P

Vitt nagellack, nail glue och nail stickers.
(nail glue-et är super om man får en spricka
i nageln, man limmar som ihop det igen)

Ögonbrynsgel och deo wipes.
(liten spart förpackning för handväskan
med lite akuta deoservetter,
hur sött är inte de. . och praktiskt)

Köpte även en superdupersöt present till en av mina vänner (hemligt) och sen två eyepencils i rosa och grönt, blir fint till sommaren. =)



Japp, fick låten igår av min lärare som jag ska ha till mitt solo.. så ah två-tre dagar på emj att göra (ett nytt) solo. . men ja tror de blir bra. Fast ska jag vara helt ärligt så har ja magsår över det typ. .

Fick precis ett kort från Systers student som va i fredags. Såå fin! Grattis!! Nu är du snart lika stor som mej! ;) hihi !



Tjing ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar