onsdag 23 juni 2010

I am tooo BIG !


Hallå!

Fick svaret idag, från auditionen.. Nu är ni nyfikna va !! ? :P Ja kom iaf inte in. . inte just nu iaf. . ja va för tjock. Ja det är sant, han sa de rakt ut. Att jag behövde gå ner i vikt, på det synliga sättet. Så, om jag bevisar att jag vill in på dagskolan såå mycke att ja går ner i vikt så dom ser det. . så flyttar dom upp mej på en gång. Jag har fram till jul på mej. SÅÅ!! Om ni har bra kost/träningsråd för förbränning av fett skriv gärna en kommentar. Kom ihåg att ja inte är den äter godis å kakor å sånt dagligen. . inte heller den som är en soffpotatis utan tränar juh faktiskt 4-6 timmar om dagen. Dock är det mer styrka och muskelträning. I need fettförbränning.

Så imorgon börjar mitt nya liv moahahahahaha!




Gonatt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar