fredag 18 juni 2010

tre veckor kvar :)

Hallå :)

Nu sitter jag uppe hos Isabell, har flyttat hit över helgen ! hihi!

Har lånat (hyrt ut) min lägenhet över helgen till en svensk tjej som ska göra audition till skolan imorgon, precis som jag. hihi! Nervös, har ja lust att skriva men de är jag juh inte. . inte än iaf. . kommer kanske imorgon. Men de ska nog gå bra :) Kan inte göra annat än mitt bästa.. å de kommer ja såklart göra !

Nu är de bara TRE veckor kvar sen kommer jag heeeeem! :D ååh så man kan längta haha! Och så kanske min syster komer hit å hälsar på mej sista veckan!! hoppashoppas! Vore superkul!

Haha, ja å Isabell sitter som två nördar vid var sin dator. . helt knäpptyst är det å ibland hör man: "oj vad händer här?!, lyssna på det här!" å gapskratt typ haha. Vilken kväll, ja så förbereder vi oss för dansprov. . andra förbereder juh på andra sätt . . .

Hörs imorgon, då berättar ja hur de gick för mej på provet. Tjing ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar