torsdag 17 juni 2010

nypiercad!



Hallåå!!

Idag har det hänt massa spännande ! eller nja. . hahah! så spännande som de kan bli här i münchen med mitt "tråkiga" liv.

Gick upp tidigt för att cykla ner på stan med Isabell. Shoppade lite, såklart. Å dom hade smyckesrea på pimkie. . inte bra, inte bra ! så det vart ett gäng smycken därifrån :)

Å sen en påse med kläder i från en av mina favvo-affärer - Ann Christine (ja vet jätte fult å dåligt namn)





Har även investerat (kanske inte så bra affär) i två nya klänningar. . (men de gjorde jag inte idag. . de va förut. . nångång hihi men har inte visat upp dom än)




Tänkte ha den blå/röda klänningen på midsommar, vad tycks?


Har även PIERCAT mig idag! :) Weii! Mitt bästa "köp" ! såå nöjd.. men glömmer som bort de så är där å pillar. . justja.. har inte sagt vart =P Men i den lilla pluppen i/vid örat :) De gör inte ont men de känns juh.. så ah man känner att de är nått där.. å så glömmer man att de är piercingen å så kastar man dit fingret å så gör de mega-duper-super-ont . . får se hur de går att sova inatt. . får juh som sagt inte sova på de örat. Lägger upp bild sen då ja tagit bättre. . vet att de inte syns så bra nu. . men ah.. de kommer bättre !


Tjing! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar