torsdag 24 juni 2010

audition på söndag?


Nu inför sommaren har jag bestämmt mej för att rensa ur bland mina underkläder och fylla på med lite nytt och fräsht. Såå, Idag har jag köpt tre nya bh:ar och lite matchande trosor till dom. (såklart var allt på HMs sommarrea) =)



Fredag imorgon!! WoW! Dagen som jag verkligen längtat efter den här suuperlånga veckan! Inte för att det är midsommar imorgon utan för att de sen är helg ! Vi ska fira midsommar här på lördag faktiskt :) vi kvälls-skole-elever går juh skolan hela fredag kväll juh så då kan vi juh itne fira midsommar. . .

Sen kaske ja ska på audition på söndag. . hur ska jag göra? Har som sagt längtat efter helg eftersom min kropp är lika trött som mina skor är (se bild i tidigare inlägg) Ah, trasig å trött helt enkelt. Å på måndag har vi dansprov så då lär man verkligen vara på topp! Hör juh själv att ja borde skippa auditionen på söndag. . men då kommer ja ångra mig sen. . Det handlar liksom om ett "jobb" i oktober. Ja menar det är i oktober det ska göras å inte nu! Så ska ja missa den chansen baraför att ja är lite trött nu?. . hmm.. hjälp mej?

Får sova på saken. Gonatt !

Tjing ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar