tisdag 24 augusti 2010

Bakpotatis på stan


Idag har jag sagt adjö ! till nathalie för ett tag. . Hon åkte nömligen tillbaka till Uppsala nu på eftermiddagen. Tog en lunch tillsammans med henne och Purre. Trevligt.








På väg till bilen efter lunchen fick jag syn på familjen Gabrielsson också, så då fick jag lov att krama om dom å prata lite :) Har inte sett gänget på massa år ! Så de va jätte kul! Måste måste verkligen hälsa på dom uppe i Älvdalen Nästa gång jag kommer hem! Påmin mej ;)


Har vart till vårdcentralen idag också... Kolla min superonda hals. Men var tydligen för frisk för medecin så nu är det bara att rida ut denna smärta... dessa onda blåsor i halsen/svalget. Har halsfluss men tydligen inte den "bakteriella halsflussen" så ah.. då fick man bara åka därifrån, tomhändt.

Nu blir det lite mys i soffan för mej själv och mitt svenska lösgodis till fångarna på fortet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar