onsdag 18 augusti 2010

Paintball !

Har precis kommit hem från skogen, har spelat paintball för första gången i mitt liv. Va nervös innan. haha! Men det gick bra :) Första omgången sköt jag inte ett enda skott. . stod å gömde mig bara hihi. Men sen så .. då va det bara att gå på :) pang pang! :)

Vid lunchtid idag så var jag och syster in på Mora och tog en fika med Jenny och Camilla. Två kompisar från Sthlm som var upp till sin mormor och hälsade på :) Kul att träffa dom ! Får försöka ta en Sthlms-tripp snart !





Har oxå hälsat på mormor en snabbis och min kusin Nathalie och hennes kille Martin som är här uppe i Mora och hälsar på ett par dar :) Mysigt !

Kräftskiva igen på fredag ! Weeii! Mums med kräftor ! Förra veckan skar jag mig jätte ont i tummen på en kräfta.. så då gjorde det bara ont å sved hela tiden medans vi sörplade i oss dom... men den här gången ska jag försöka undvika ett sånt skärsår ! :)

Nu vart det mycke blaj-snack här.. Lite varm choklad å TV innan sängen. Hörs imorgon !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar