torsdag 19 augusti 2010

Hunnit mycket idag :)

Data-abstinens ! Hahah. Har haft fullt upp idag och inte hunnit med datorn som annars.. Och det känns nu. Det bara kliar i fingrarna.

Vaknade av att min vovve stod nere och var ledsen och ville upp till mig.. men hon kunde inte gå i trappan. . så till slut hjälpte pappa henne upp.. så berättade han att hon spytt å bajjat inne massor och mådde förmodligen inte bra. . så hon kröp ner under mitt täcke och somnade.. och sov konstant i 2 timmar.. efter frukosten gick ja upp och väckte henne för en promenad. Söta vovve !


Sen var det bara att hoppa in i bilen för att åka in till S:t mikaelsskolan och lämna lite nycklar och grejjer som Dalhalla hade lånat. Hämtade upp syster och så åkte vi till simhallen, simmade och solade för att sen springa ner på stan för en fika med Lina. Pratade livet (danslivet) och drack en kopp varm choklad. Mys. Sen till Rättvik för att ha en super-duper-mysig och trevlig middag med min fina kusin och hennes kille. =) Gillar ändå dagen trots lite stress, men hann iaf med massor och precis allt jag ville !

Ska satsa på simning och solning imorgon med, var faktiskt himla skönt. Sen ett besök hos Mormor :) Seeen Kräftskiva !! :D Kräftskiva på lördag med kanske? hmm nja.. jobbet ja.. justja :( ;P


Lite bilder från igår då jag och sis träffade Jenny och Camilla som var på en visit i Dalarna :)




Hörs imorgon ! ;)


1 kommentar: