lördag 7 augusti 2010

lördag kväll..?


Halloj !

Sådär, då är man ledig tills på onsdag :) sköönt! Hoppas på finväder.
Hade planerat mina lediga dagar asbra. . Skulle bli hämtad av Dessi idag då hon åkte å städade av Dalhalla å så skulle vi ha åkt hem till henne ute i skogen å bara vart där å haft "semester" tills på onsdag. meen .. så hade hon feber. . :( Ska jag få lov att ligga mä i pappas bygge nu då. . dom ska juh gräva upp hela gården. . å ingen bil har jag. . kändes inte så jätte roligt. Någon som vill adoptera mig för några dagar ? :)

Ikväll då? Slutkvällen på classic.. . å mora festival i mora. . utan öltält. . . va gör man? Ja. för det första så har jag ingen att gå ut med. . ? :( Orkar jag ens gå ut?, kanske ska åka till Nusnäs å mysa med mamsen å papsen..? Känns juh skittråkigt då vi knappt har en soffa att sitta i där haha ! Älskar att dom börjat flytta lite smått till Rättvik !

Någon som vill komma å spela kubb med mej? :D


Hejdåå !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar