torsdag 26 augusti 2010

operation. . =S

Just nu håller syster på och opererar sig. .  uuh! Lät kanske läskigare än vad det är. .  eller jag vet inte men hon håller på att operera ut sina visdomständer. Kommer säkert att gå jätte bra ! :) 




Jag och Sis är på Zoo i München. (Europas största)




Själv så har jag precis vaknat :) Tänkte sätta på min inlinesen för att ta en turnu efter frukosten. .  men så regnar det juh. .  Får ta det på eftermiddagen om vädret ordnar upp sig. Men vad ska jag hitta på istället då. . ? Kanske börja beta av min lilla "TO DO-lista" inför hemresan om nån vecka ! =D

  • skriva ut flygbiljetten
  • ta fram alla "jul-saker" och vinterkläder som ska med ner. (planerar inte att åka hem innan jul.)
  • skriva ut/beställa hem massa foton som ja sen kan pyssla in i små söta album nere i München 
  • m.m .. 
Börjar med det iaf :) Fast de kommer nog inte kännas sååå jätte roligt att plocka fram vintersaker. .  fast ioförsig så är faktiskt hösten redan här i Sverige nu . . Burr ! Sån isig luft.










Heej så länge !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar