måndag 23 augusti 2010

Sommarlovsmorgon !


Har ätit frukost i en halvtimme nu. . ja de tar lite tid att få i sig två smörgåsar när ja knappt kan svälja. . . borde kanske ätit lite yoghurt eller nått liknande istället? kom ja på nu.

Men vilken fin morgon. Klarblå himmel å solen lyser runt hörnet :) lycklig. Sitter här med min kopp med te nu, lite Gomorron-grus i ögonen och känner mej sådär underbart lugn. Ledig, sommarlov och inga.. verkligen inga planer på vad jag ska göra dom närmaste dagarna ! Va sköönt !

Ska se till att jag blir frisk innan jag ens börjar tänka på att skriva i nått i almanackan eller i "To Do-listan".


Justja, har inte visat er vad jag shoppade i Borlänge då jag var dit en dag (två dar) med Dessi. Tar lite bilder idag så får ni se det lite senare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar