söndag 1 augusti 2010

får köpa nya pengar !

nu har jag fasiken letat ihäl mej !

Köpte ett "kvitto" igår för att fylla på mobilen. . men så.. bara gjorde jag det inte.. utan la kvittot på köksbordet å tänkte kanske "gör det där sen, inget akut". . . sen nu inser jag att ja bara har 3 kr kvar. . så dags att fylla på... vart har kvittot tagit vägen. . . panik! Har ett svagt minne att ja tog med det. . nånstans.. sen efter massa letande kommer ja på att ja tror ja la det ihop med larmkortet till Dalhalla. . . vart ligger det ?!... oxå borta... okej.. nu är 100 kr inte så viktigt längre.. känns som att ja faktiskt kan köpa ett nytt refil till mobilen. . men larmkortet !! lär juh hittas ! Letar, letar letar. . överallt utan att hitta det. . sen slår det mig att ja kanske har vart smart å lagt det i dalhalla jackan. . kanske jag la i kvittot där oxå . . när hade jag jackan sist.. och vart är den nu?

Pling ! (efter kanske 20 min) den hängde jag juh upp prydligt å fint (för en gångs skull) på Dalhalla när jag jobbade idag. . . jaha.. ah... jag vet juh faktiskt fortfarande inte om mina försvunna saker ligger i jackfickan.. men om dom gör det (hoppas) så är dom på Dalhalla.

Fort. följer.


5 kommentarer:

  1. nyss hemkommen från dalhalla. såg dig där och tack vare din namnbricka så hittade jag hit. måste säga att du, utan tvekan, var det vackrast i hela dalhalla ikväll, baseballs får rcka hur mycket dom vill, men du hade min uppmerksamhet.

    SvaraRadera
  2. Nu vart jag nyfiken juh, vem är du? haha !

    SvaraRadera
  3. det är min hemlighet, inge roligt att bara berätta vem jag är ;) men jag håller koll här, ramlar in men nån komentar nu och då. ha det bra vackrast.
    Kram A.

    SvaraRadera
  4. du behöver inte vara orolig, du känner inte mig och jag bor långt ifrån dig, jag är bara en hemlig beundrare. Skulle gärna jobba på din gård om du skulle serva mig med kaffe, risken finns att det inte blev mycket gjort dock hehe.
    A.

    SvaraRadera