onsdag 6 oktober 2010

Ännu en hemlighet.

Kom precis på att jag glömde fira Kanelbullens dag i måndags. Jag som verkligen hade tänkt göra det. Vi hade juh till och med stora planer på att baka kanelbullar på söndagen. .  men. .  så blev det aldrig.

Vi håller förresten på att repa i skolan nu inför en rätt cool grej. Den ska visas om bara några veckor.. men tills dess är det hemligt. Det kommer att filmas så ska lägga upp den här sen så nu får se. :) Läängtar, kommer bli jätte häftigt !  Kan ge er lite ledtrådar när det närmar sig :) weii!

Min dator är nu nerpackad i sin väska och står bakom soffan.. Vet inte när det blir liv i den igen.. kommer nog få starta om den från skratch liksom.. men de där kan jag inte så det måste pappa hjälpa mej med.. Och installations CD å grejjer som behövs för "omstarten" är i sverige så till jul får ni stå ut med min tråkiga blogg... kanske ska ta en bloggpaus? . .


Hejdåå !

3 kommentarer:

  1. Nej ingen bloggpaus! :)Det är roligt att läsa iaf!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också läsa om dina äventyr:) Visst att en bild säger 1000 ord men vet du vad? 1000 ord säger också 1000 ord.

    Kram

    //Martin

    SvaraRadera
  3. Hehe okeeej. . Och ja älskar juh faktiskt att berätta för er om mina dagar så... mjoo.. ska väl fortsätta trots att ja tycker det är tråkigt utan bilder.. =)

    SvaraRadera