söndag 3 oktober 2010

YES! (kanske. .)

Ja tror att dom där nyckelpigorna ändå gav lite lycka.. kanske. Efter om och men så har jag iaf fått igång ett program som ska försöka få bort det superduper dumma och jobbiga viruset. Hoppas hoppas att det funkar ! så kanske man kan kryssa ner norwegian.se där jag letat fram ett "billigt" flyg hem över novemberlovet för eventuellt "laga-dator-besök". =)

Medans programmet jobbar på ska jag nog gå å baka bröd. Gör alltid som pappa säger! Haha neejdå. :

Pappa läser: "This process can take quite a while, so we suggest you go and do something else"
Pappa säger: Ja, du får väl gå å baka eller nått. . 

Håll tummarna med meeej ! 

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att du får igång datorn. Men samtidigt vore det kul att få hem dig på laga datorn semester:) Du har ju en middag att få:)

    SvaraRadera
  2. haha. . jag lyckades iaf inte få igång den idag.. det vart bara värre. Nu startar den inte ens så nu kan jag verkligen inte göra nått. . tror jag.. pappa skulle klura lite tills imorgon sa han. Så ska somna med tummen hååårt mellan mina fingrar :)

    Hehe ah precis, finns alltid något positivt i allt. :)

    SvaraRadera