lördag 2 oktober 2010

IKEA igen ?#!/¤@!!

Sådär, då har jag precis kommit hem från ännu en IKEA-tripp. Men det är juh så kuul! Har köpt kaviar ! Weeii!  Annars blev det inte så mycket.. hängde mest med för att hänga med. Så nu ska jag börja göra mej iordning lite för att sedan åka till en restaurang som heter Sausalitos för att fira Josefine som fyller år imorgon. :) Kommer bli en kanonkväll!

Har förresten, efter ett år, skaffat ett bord / köksbord. Så nu slipper jag sitta i soffan å äta mat.. Det stod i lägenheten som Ayla fick av hyresvärden å hon ville inte ha det.. så, vi gjorde ett byta... Jag fick det så fick hon en tröjja som jag inte ville ha.. plus några mysiga "fredagsmys-kvällar" framöver hos mej. haha!  Ska ta foton bara min dumma dator startar igen !  lite HurryHurry nu tror jag ! Höörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar