torsdag 7 oktober 2010

Ett försök till :)

Tadaa :) Nu hoppas jag igen. Har gått nu några dagar å funderat va ja kan göra åt min dator.. inte för att jag kan såmycke då.. men jag har ändå tänkt.. tänkt på mitt sätt... å så ringde ja pappa idag... å fårgadde om han oxå tänkt.. å de hade han juh. .  men vi had eändå inte kommit på värsta grejjen... men under samtalets gång.. klurade vi ut en sak. .  (asså de är juh inge idé att ja förklara vad för ja vet det knappt själv) iaf... så nu håller iv iaf på å "dödar" datorn... eller gör den till bäbis igen. Som den var då den kom från fabriken. "Datoråterställning" helt enkelt. =)  håller tummarna extra hårt denna gång.. !

2 kommentarer:

  1. haha! :) vilka roliga kommentarer du använder, ska fråga martin nästa gång ha gör om en dator om han dödar den och gör en liten datorbebis! :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja men de va svårt att förklara när man inte kan dataspråket liksom.. då fick ja lov att använda mig utav.. mitt språk ! :) hahaa

    SvaraRadera