tisdag 19 oktober 2010

jag är lycklig . .

Gomorron Världen, vilken underbar dag ! 


Haha, ja, den är rätt underbar. Blå himmel, jag är lycklig.. 
Varför måste man typ alltid komma på tre saker, nu hade det tex känts bättre om ja kom på en till sak. .  varför dagen kändes underbar. .  


Har förresten glömt att berätta om en rolig händelse från i lördags då vi cyklade till Sausalitos. Det regnade lite och vi hade juh gjort oss fina, såklart. Så därför fick vi lov att cykla med paraplyn. Det är faktiskt inte det lättaste.. iaf inte om man bor mitt i stan med rödlysen efter varje 10 m och man har otur så att det är rött hela tiden. . . För det är inte lätt att hoppa på och av en cykel med en hand. Iaf, det roliga var att när Isabella (såklart) skulle hoppa av cykeln en gång ramlade hon in i en byggställning med cykel och hela hon. Men paraplyet var iaf fortfarande över huvudet. Viktigt. Det såg jätte roligt ut och jag kunde inte annat än skratta hejdlöst. 


Kollade på Biggest loser Sverige igår, tanken slog mej att man borde vara lite nyttigare. Så nu sitter jag här med äcklig gröt. Ja den va faktiskt äcklig idag. Tråkig liksom. 

2 kommentarer:

  1. hahah det måste ha sett jäkligt kul ut :) haha!! fan vad jag älskar livet, och att vara tjej :) ååå är så glad! är glad att du också är lika glad :) oj tre glad i en mening :) ses imorgon! sa förresten till malin o dem att de skulle åka med u1 istället så de kommer närmare dig! sov gott gumman! pusssss

    SvaraRadera
  2. Åhh du är för söööt vännen! Jag är oxå glad.. för att du är glad ! haha pusss!

    SvaraRadera