tisdag 5 oktober 2010

Gomorron!

Igår kom Bodil tillbaka, hon har vart i Sverige över helgen. Fick två godispåsar av henne :D En Gott & Blandat och en Ahlgrens rosa rattar :D Perfekt till helgen :)

Håller förresten på att planera en "bloggsak" tillsammans med Isabella. Det är fortfarande inte klart så tänker hålla det lite hemligt ett tag till :) Och förresten så funkar det ändå inte förren min dator funkar igen. . . Och visst är det tråkigt att läsa min blogg nu när den är utan bilder, jag tycker att det är skittråkigt iaf ! :P

Har förresten läst massa bok nu då jag vartutan dator och vart sjuk.. Igår läste ja ur Jessica Anderssons självbiografi. Ni vet hon som va med i FAME å vann melodifestivalen..? Den var iaf jätte bra. Eller det var intressant att läsa om hur hon har växt upp å hur hon han känt och haft det inför all uppträdanden å sånt. Tack Therese Solin för att jag fick boken av dej efter att du läst deen !

2 kommentarer:

  1. Ja visst va den bra;) har nu läst ut Carolina Gynnings andra bok, Ego Women, även den ett lästips;) Men nu vet jag dock inte vad jag ska läsa, har ju komme in i läsadet nu, så avslappnade;P hehe

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jahaa okeeej :) Ja då får ja läsa hennes böcker nån gång oxå ! Älskar att läsa självbiografier eller böcker baserat på sann historia likosm. Just nu håller jag på å läser "bakom stängda dörrar". Ursch, den är hemsk! Men bra. =)

    SvaraRadera