torsdag 21 oktober 2010

Japan.. i München ?!

Jäkla arbetsplats utanför mitt fönster. Blir tokig på att dom aldrig blir klara! Säger som Tanja, om dom inte slutar snart kommer dom gräva fram Japan ! !


Inatt och idag har ja *fuck* så ont i hela kroppen..Vet ärligt talat inte hur jag ska klara två dar till i skolan innan helgen. Igår gick det knappt!.. mina lår vill inte alls.  Stackars mej.  ;) Men vet ni! Bara fem dagar kvar innan LOV! Jo även om jag älskar skolan så ser man juh alltid fram till loven. Går nu torsdag och fredag. .  nästa vecka går jag bara mån-ons. Torsdag ocg fredag ska vi bara hålla på med den "hemlisen" som ja har för er.. Som vi vart å tränat på på söndagar å sånt :)


Orkade inte gå å handla frukost imorse.. som jag hade bestämt igår att jag skulle göra. Har nämligen ett tomt kylskåp just nu. Vaknade irriterad av allt buller å bank.. såg att det bara var 5 + ute.. hm nehj då fick det bli äcklig^^ gröt istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar