söndag 10 oktober 2010

spännande tankar


Så glad och lycklig som jag är på den där bilden är jag just Nu. Är tillsammans med massa underbara människor och nära vänner hela dagarna. Lyssnar å dansar till bra musik hela dagarna. Och jag skrattar verkligen mycket. Isabella, det är så skönt att du är lika knäpp som jag! ;P

Sitter med massa tankar i skallen just nu. .  å klockan är 10 över 3 på natten. .  borde istället lägga mej. . 


  • läppförstoring. . ? Ja tycker faktiskt att det är fint. Jaa de gör jag !
  • En fråga till er, Jag och Isabella tänker göra nått galet. .  vi vet bar inte vad.. kanske webTV? eller kanske.. musikvideos..? Vad tycker ni... eller har ni nått annat roligt förslag.. Vi vill liksom piffa upp våra bloggar med nått tokigt.
  • blind-date? läskigt. Tänk så går man fram till fel människa.. å har blind-date med fel människa. .
  • Har alla tjejer tagit lättklädda bilder på sig själva..någon gång..? En av diskussionerna ikväll...
  • Det är såå mycket roligare att vara tjej än kille ! :D Därför fler killar byter till att va tjejer.. än vad det är tjejer som byter till å va killar. =)
  • ja.. å massa mer knasiga saker i min hjärna så här sent på natten.
Förresten, skulle juh ge er lite ledtrådar till "hemlisen" vi håller på med på skolan. Så första ledtråden är: MJ

7 kommentarer:

  1. Så härlig kväll!! känns som vi börjar komma igån nu :) HAHA!!! :D

    SvaraRadera
  2. En Michael Jackson-flash mob?

    SvaraRadera
  3. Nooo.. Vem är du som har avslöjat min hemlighet. . ? Hahaa !

    SvaraRadera
  4. Hahaha, var det rätt? :D
    Det är Madde :P

    SvaraRadera
  5. Måste förresten ha tryckt på fel profil när jag skulle publicera så det blev anonymt :P

    SvaraRadera
  6. Okeeej :P jaa de är rätt. Hm, hoppas ingen läser kommentarerna så att det blir en rolig överraskning sen när ja lägger ut filmen från det. =) haha

    SvaraRadera
  7. Haha, du kan ju alltid ta bort kommentarerna :P

    SvaraRadera